onsdag 24 april 2013

Vårgrönt

Efter renoveringen i vardagsrummet blev klar har slutfixet gått i stå.... Den ena långa, vita väggen ska få en fondvägg av tyg - tyget är inhandlat, men det måste vara nåt fabrikationsfel på tyget för det har inte hittat upp på väggen ännu, inget av dom! Har köpt två olika, en att ha på våren och en att ha resten av året. Under resten av året kommer jag att ha lila färgskala i rummet och då passar ju denna filten (sista projektet) riktigt bra. Men jag har ingen filt, eller ens nåt garn, till detta vackra tyget:


Nu måste jag bara hitta ett garn som passar in på mina krav: lätt ( i vikt, alltså), helst ovarmt, billigt och krispigt vårgrönt! Det är inte det lättaste när man är nyansblind som jag!

Har du nån bra webshop med garn som du gärna vill tipsa om? Lämna en kommentar så kikar jag in! (Lämna gärna en färgkod med, som du tror kan passa bra i färg.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar